دوستت دارم
نوشته شده توسط : سمانه

ای سرچشمه محبت

                         ای عشق واقعی

چگونه ستایشت کنم

                        وقتی قلبت از محبت بی نیاز است

چگونه ببوسمت

                       وقتی عشقت در وجودم جاری می شود

بگذار نامت را تکرار کنم

                      که نامت دلنشین و زیباست

                      چه داشته ای که مرا اینگونه طلسمم کرده ای

                      من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی

                      هوای دلم را با طراوت کرده ای

                      با تو به آسمان به بیکران پرواز می کنم

                      پس بدان دوستت دارم

                     گرچه پایان راه را نمی دانم 





:: بازدید از این مطلب : 749
|
امتیاز مطلب : 194
|
تعداد امتیازدهندگان : 98
|
مجموع امتیاز : 98
تاریخ انتشار : 4 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: